• ROWER ORBEA MTB ALMA  M50 S Ice Green 

Symbol: L22516L6 
8899.00
szt. Do przechowalni
Oblicz ratę
Wysyłka w ciągu 24h
Cena przesyłki 0
Kurier (Pobranie) 0
Odbiór osobisty 0
Paczkomaty InPost 0
Kurier Inpost 0
Odbiór osobisty przedpłata 0
Dostępność Mało
Waga 0.15 kg

Zamówienie telefoniczne: 694940280

Zostaw telefon

Manipulujemy kształtami i grubością ścianek naszych aluminiowych rur, aby zwiększyć wytrzymałość i odporność na niepożądane zginanie. Wiele rur jest cieniowanych, aby zmniejszyć ciężar w środku rur, z dala od naprężeń w połączeniach i strefach spawania. Dzięki zastosowaniu tak zaawansowanych technologii aluminiowych, jak nasza produkcja włókna węglowego, nasze rowery aluminiowe nigdy nie są na drugim miejscu. 1650G (średni)

 

 

SZTYWNOŚĆ

Zdecydowana większość obciążeń skrętnych i bocznych jest przenoszona przez dolny kręgosłup ramy. Rura czołowa, dolna rura i dolne widełki są odporne na skręcanie i przenoszą moc na tylne koło w rowerach Alma. Nie ma co do tego wątpliwości, odporność na zginanie w dolnej części ramy przekłada się bezpośrednio na większą ilość watów na koło i wrażenie, że przenoszenie mocy jest natychmiastowe.

 

GŁADKOŚĆ

Badanie sposobu, w jaki rama zachowuje się pod ciężarem rowerzysty, ma kluczowe znaczenie dla dostrojenia sposobu przenoszenia drgań przez górną strukturę ramy. Wsporniki siodełka nowej Almy są cieńsze, a przekroje i średnice zredukowane, aby zapewnić pełne wdzięku wsparcie dla rury podsiodłowej i nic więcej. Górna rura jest solidna w główce ramy, gdzie przyczynia się do sztywności skrętnej, ale szybko się zwęża, aby wyeliminować niepotrzebny materiał. Naturalny wzór flexu stworzony przez układ karbonowy i minimalna masa górnej rury i sztyc zapewniają dynamiczną, płynną jazdę, która przypomina unoszenie się w trudnym terenie. Wrażenie jest subtelne - ale jest zauważalne i można je przetestować. A pod koniec wyczerpującej jazdy może to wpłynąć na różnicę między podium a nagrodą pocieszenia.

 

WIDELEC SPIRIT

Spirit jest istotną częścią tego, co sprawia, że Alma jest najlepszym dostępnym systemem hardtail do XC. Sztywny widelec nie jest dla każdego, ale może być idealny dla Ciebie i to nam wystarczy - w takich przypadkach widelec karbonowy dostrojony specjalnie dla Twojej Almy nie jest po prostu „ładny”, staje się niezbędny. Widelec Spirit jest kompatybilny z prawie każdym hardtailem na główce stożkowej i jest dostępny w programie MyO… więc wybierz jeden z kilkunastu kolorów w setkach kombinacji kolorystycznych, aby dopasować się do Twojego sprawdzonego zestawu. I tylko waży 500 g.

 

ICR

Wewnętrzne prowadzenie kabli jest starannie prowadzone najlepszą ścieżką bez tarcia i grzechotania i jest zoptymalizowane zarówno dla tradycyjnych, jak i elektronicznych systemów zmiany biegów.

 

PŁASKIE MOCOWANIE hamulca

Najniższy profil mocowania hamulca zapewnia najczystszą, najsztywniejszą i najlżejszą integrację zacisku.

 

ZABEZPIECZENIE ŁAŃCUCHA

Dzięki nowoczesnym układom napędowym 1X upuszczenie łańcucha należy w dużej mierze do przeszłości. System Alma Chain Security zapewnia dodatkowy spokój ducha, wiedząc, że Twój łańcuch nigdy nie skończy się wokół korpusu suportu, lub możesz usunąć prowadnicę bez utraty wagi w przypadku mocowań ramy z wkładkami aluminiowymi.

 

ZESTAW STEROWY BLOCKLOCK

Ogranicznik skrętu Acros Blocklock 164º zapobiega uszkodzeniom ramy w wyniku uderzeń kierownicy lub widelca. Ściśle współpracowaliśmy z Acrosem, aby zmniejszyć wysokość główki i poprawić integrację kokpitu z naszymi modelami Alma monocoque.

 

OC COCKPIT

Rodzina Orbea XC ma zupełnie nowy zintegrowany wygląd z całkowicie unikalnym zestawem OC / przekładką / mostkiem. System zawiera opcjonalny uchwyt do komputera, który jest kompatybilny ze wszystkimi głównymi markami przy użyciu standardowych adapterów. Współpraca w zakresie komponentów OC to szczegół, który dopełnia high-endowy charakter naszych nowoczesnych rowerów XC.

 

GEOMETRIA ORBEA WORLD CUP

Alma's World Cup Geometry narodziła się z lat projektowania światowej klasy rowerów XC. Pozycja jest agresywna, wygodna i szybka. W przeciwieństwie do geometrii szlaku, która poświęca trochę precyzji na rzecz wytrzymałości, geometria XC jest precyzyjna i intuicyjna dla maksymalnego przeniesienia mocy. Kąty i wymiary są uważnie rozważane w różnych rozmiarach, maksymalizując moc poprzez zwiększenie wydajności.

 

KĄT GŁOWICY - 68º • KĄT SIEDZISKA - 74,5º • ZASIĘG - 426mm dla rozmiaru M

SYSTEM MYO

Nie ogranicza kolarza do wyboru ramy z kilku kolorów. Teraz masz możliwość spersonalizowania swoją Almę tak jak chcesz – program MyO stworzony przez Orbea pozwala pomalować i podpisać rower w tysiącach kombinacji, a także zmieniać komponenty i części (w wybranych modelach).

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie